სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    20.07.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (11)
    ჩაწერა სახელი
    12 23.07.2019 12:50
    მაგ ხალხს ნუ დაარქმევთ ელიტას ეგენი არიან ყლის მწოველები ელიტა არა ხუი

    მმ 23.07.2019 11:03
    არ გასკდე ბოღმისგან, ღორო, მაშინ ხომ ელაქუცებოდი ბიძინას, ფულებს რომ გაძლევდა, მაგრამ შენ რა ფული გეყოფოდა, მილიონი მარტო შენს საჭმელს არ ეყოფა. ახლა ოქრუაშვილს ელაქუცე, ეგებ ცოტა გაგაძღოს, უნამუსო, ნაძირალა არაკაცო.

    ლინდა (ნამდვილი) 22.07.2019 18:39
    ლინდა ყალბო უშველე გუბაზს,სადა ხარ,სად იმალები?მარტო თაკო უნდა დაიცვა? ან რუსთავი-2-ი შენი დასაცავი რომ გახდება მაშინ ყველა წყალში უნდა შევიდნენ და იბანაონ.ქაქუცასაც-ყოჩაღ კაცი შენ ყოფილხარ,კარგი და ცუდის გარჩევა სამართლიანად გცოდნია,ჰოდა შენ და ლინდამ ორ ხმაში იმღერეთ მეტროსთან,ქუდის დადება არ დაგავიწყდეთ...

    ქაქუცა 22.07.2019 12:28
    მაგარი კაცი ხარ გუბაზ და სამშობლოს მოყვარული. 50% ქართველები შენნაირად რომ ფიქრობდნენ ქვეყანას ეშველებოდა მაგრამ წაკუზულებს ურჩევნიათ 50/% ყოფნა. არ დაუთმო არავის არაფერი მიაწექი გაიყვანე შენი აზრი ბოლომდე. ბევრი ქართველი დაგიდგება გვერდზე. ხშირად იყავი ეთერში და დაუმტკიცე შენი სიმართლე ,ისტორია ქართველი ხალხის. შარვალ ჩახდილ და შადიმან ბარათაშვილებს განებე თავი,ისტორია თავის ადგილს მიუჩვენს ყველას.

    ნათი 21.07.2019 20:29
    ეჰ გუბაზ შენი თავი რატომ გგონია ყველაზე ჭკვიანი,ქარი საით გაუქროლებს იქეთ ფრინავ.არ გეყო ფრენა?დაეშვი მიწაზე და საღ აზრზე მოდი.კომენტარები მაინც წაიკითხეთ შენ და ტროლმა ლინდამ და დასკვნები თავად გააკეთეთ

    ბათუმელი 21.07.2019 14:56
    მართლა ქუთაისელი ხიხო.ფულის გულისთვის ყველაფერზე წამსვლელი სააკაშვილის გოშია.

    boris 20.07.2019 20:15
    gubaz batono mihqarav... ra uflebit landzgav ers? vina xar ro ...isev gindat agordes borotebis korianteli??? magashi magrebi xart , xalxs ienebt da mere imalebit...

    SOS 20.07.2019 15:56
    inteligencia mogalatea da shen patrioti? she gaumadzgaro kvelanairad,amazrzeni xar,pirveli mogalate shen xar,mkvlels,avantiurist Oqruashvils, she unamuso gamkidvelo fulis mona!

    Sergo 20.07.2019 14:06
    Duqnis lomo.