13.02.2020

რეკლამა

სტატიების ნახვა შეგიძლიათ რუბრიკაში "ყველა სტატია"

ყველა ახალი ამბის ნახვა შეგიძლიათ ამ ბმულზე

საინტერესო ვიდეოები შეგიძლიათ იხილოთ რუბრიკაში "ყველა ვიდეო"

ბოლო ამბების ნახვა შეგიძლიათ ამ ბმულზე

დატოვე კომენტარიკომენტარები (10)
ჩაწერა სახელი
SOS 26.02.2020 00:30
ვახ ლინდიკოვ გემწარა ბ-ნ კოტეს კომენტარი? ვითომ დიდ ვითომ პოლიტიკაში გათვიცნობიერებულო შენვე ვირთხავ,ნამუსგარეცხილო მართლა ქალ-კაცავ (მაგიც თუ ხარ საერთოდ) ხელები გააჩერე თუ კომენტარის წერა არ შეგიძლია,ვინ მოგცა უფლება ლანძღო ადამიანები განსხვავებული აზრის გამოხატვის გამო? მიიღე შენივე სალანძღავი სიტყვები.აბა თუ ნახავ შენს სამძიმარს რომელიმე დაღუპულზე ან უბედურ შემთხვევებზე კომენტარებს-ა რ ა.მხოლოდ დამნაშავეების გამართლება და ქოცების ლანძღვა,ბევრს გიხდიან? ფუი შენს ქალ-კაცობას არარაობავ

linda 18.02.2020 17:01
მათხოვარო ნაბიჭვარო კოტე, სამარცხვინო კი არა თახსირი ხარ შე უბედურო, ქოცგამოშტერებულო, არაფრის მაქნისო, კრიმინალ-დამპალო ვირთხავ!

მედეა 16.02.2020 12:28
გ ე ყ ო ფ ა თ, ხალხოოო! არგუმენტირებულად, ფაქტების მოყვანით, სამართლის პინაზე დოკუმენტების წარმოდგენით იმსჯელეთ, გავარჩიოთ მტყუანი და მართალი. ია მეტრეველს კიდევ შეურაცყოფა უნდა? რამ შეიძლება მას გული ატკინოს--იმის შემდეგ, რაც ქუჩაში უმოწყალოდ დახვრეტილი შვილი ნახა? მაჩალიკაშვილს ეპირფერებით და იას გმობთ , ესაა თქვენეული ს ი მ ა რ თ ლ ე ? ორივე ამათგანი უ ბ ე დ უ რ ი ა, ჩვენ თუ გავაანალიზებთ მათ გაბოროტების მიზეზს---ია დიდიხანია იწყევლება, მაჩალიკაშვილმა წყევლა მოგვიანებით დაიწყო---უნდა გვესმოდეს მათი, თანავუგრძნობდეთ ორივეს და არ გ ა გ ვ ი კ ვ ი რ დ ე ს არცერთისგან! ესაა შემზარავი ხდომილობის -სულისშემძვრელი ფინალი!

ქეთი-ს 16.02.2020 08:10
ვინ აგდიხარ მთელი საქართველოს სახელით რომ ლაპარაკობ??უნდა თქვა ჩვენ ქოც-ტროლებმა ვიცით თქო!!რაფალიანცის,ფარტენაძის,მაჩალიკაშვილის და ათეულობით ადამიანის სიკვდილა და გამწარებას ხომ პატიობთ ბიძოს თქვე მაფიოზა არაადამიანებო!!!

ქეთი 15.02.2020 19:17
გაიხარე ამ სიმართლისთვის.ეს ყველაფერი მთელმა საქართველომ ვიცით და არ დაგვავუწყდება არც ვაპა.ტიებთ

სიმართლე 15.02.2020 18:02
ოოო!!ეტყობა შემოაკლდა შვილის სიკვდილით ნავაჭრი ფულები ,ყველა არჩევნების წინ რომ აყენებინებდა ბიძოს,ახლა უჭირს ბიძოს და შესაბამისად ალბათ უფრო კარგად გადაგიხდის ქაბატონო"დედა"!!!

medea 15.02.2020 17:23
ხიხოს სახელით დამწერ კომენტატორს ვეტყვი, თუ არ გამიწყრება--მაგრად მაგის გამკეთებელი --არ ლაპარაკობს ხოლმე, მხოლოდ არასრულფასოვნების სინდრომიანები ყვირიან მასე,ჩემო ბატონო! პატივი ეცი ქართულ ენას, შენს გამზრდელ მშობელსა და მასწავლებელსაც. ნუ ინებებთ აგრერიგად წყობიდან გამოსვლას შვილმკვდარ გაუბედურებულ დედასთან მიმართებაში. მე კომენტარებს ვეცნობი უმეტესად, მათი წაკითხვის შემდეგ გამომაქვს დასკვნა კომენტატორთა ფსიქოლოგიურ მდგომარეობაზე.ამიტომ გამოგეხმაურეთ, არ შემომწყრეთ და არ იკადროთ უკადრებელი ჩემს მიმართაც, გთხოვთ!

კოტე 14.02.2020 13:06
სამარცხვინო ქალ-კაცა ლინდავ შენა ხარ,ეს შენ გაქვს სინდის-ნამუსი ორ გროშად გაყიდული,რომ გამოცდი იმ დიდ დანაკლისს და მოუშუშებელ დარდს რაც ამ ქალბატონმა განიცადა მაშინ როგორ იჭიკჭიკებ დავინახავთ.სულით და ხორცით ბინძურო ლინდავ

ლინდა 14.02.2020 09:24
სამარცხვინო დედაკაცო, სინდის-ნამუსი მაინტერესებს რამდენად გაყიდე???

ხიხო 14.02.2020 00:03
ტრაკში მაგრად მოგტყნავდი კახპა