სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    01.11.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (20)
    ჩაწერა სახელი
    თორნიკე 04.11.2019 13:11
    ღმეთმა შეგინდოთ მამა პეტრე სამაგალითო ბერი იყავით ჩემთვის გული მტკივა როგისმენთ შეგეწით უფალი შეგინდოთ

    vaxო 03.11.2019 09:23
    ვიღაც დებილია რას ბჟუტურებს თვითონაც არ იცის

    ირაკლი 03.11.2019 07:57
    თქვენი უნიჭო დედა ვატირე, სულ სხვას ლაპარაკობს ეს კაცი და რა სირობა ხმა დაადეთ, ვიღაც ჭყ სოფლელის ხმაა, ტფუი ეს ქათმები.

    გიო 02.11.2019 21:33
    თქვენი ურწმუნო უსამართლო დედა მპვტყან თქვე ტრაკის მიმცემებო მოგიყყანთ მთავარი არხი და პიდარასტი უფროსი

    ესმა 02.11.2019 10:59
    ღმერთის გეშინოდეთ ამხელა ცოდვაში ხართ

    Adamini 02.11.2019 07:51
    Gvarami me sheni ojaxi movtyan she eshmakis mociqulo sad iove es shennsairi nagavi a?

    Lela 02.11.2019 01:25
    Bevri kitxva chndeba .

    თამარი 01.11.2019 23:57
    უფალმა შეგინდოთ , უგუნურებო... გულწრფელად ვამბობ , რომ საბრალონი ხართ...

    Irma 01.11.2019 21:35
    Vaime gadavirie.sgen martla qatamo sgeni trakit tom sazgvrav yvelas da yvelapers.ra jojoxeti gelodeba netav tu ici.tyuilad irjebit,sawinaagmdegos miigebt,radgan aset dros eri dzlierdeba da ertiandeba.

    ეთერი 01.11.2019 20:57
    ქათამი გვარამიას ბედნიერი სახე.... ფუი პირველი შენ ხარ ჩასაქოლი რეებს კადრულობთ საკუთარი ფუფუნების გამო

    მარი 01.11.2019 18:55
    რას ბჟუტურებს, ვერაფერი ვერ გავიგე. სულ არ ემთხვევა მისი ტუჩების მოძრაობა. პეტრესთან თუ მუშაობს, ალაპარაკებენ და ეგაა.

    222 01.11.2019 18:54
    აბა დაუკვირდით ერთმანთს ტუჩებში! ზოგი რაზე ფიქრობს ზოგი რაზე! გავჩუმდეთ ლგბტ- თემის მოძღვრებაზეც? მაგათაც გაიხარეს ლგბტ დანაშაული არ ყოფილაო! აი სადამდე მივდივართ

    ია 01.11.2019 17:13
    როგორ გაიძრწმა ხალხი.ყველაფერს კადრულობენ.

    ???? 01.11.2019 16:53
    მე მგონი ეს არის მონტაჟი და თუ ნამდვილია შევარცხვინე ამის ბიძაშვილობა.

    jiji 01.11.2019 16:15
    დააკვირდით! "ბიძაშვილის" ტუჩების მოძრაობა არანაირად არ ემთხვევა ტექსტს!.. ეს ნაძირლები რას არ იკადრებენ!.. თან რა უნიჭოდ დგამენ ამ სირობებს!.. ან დანარჩენების გაბადრულ სახეებს დააკვირდით: რაღაცის მოლოდინი, რომ აქვთ აღბეჭდილი..! ამ ნაპროკურალ, ნამინისტრალ, ნადირექტორალ ქათამს მოვუ..ან (უკაცრავად...) "ნიჭი"!...

    გიორგი ნებიერიძე 01.11.2019 14:41
    ასეთი უნდა ბიძაშვილი, თან მღვდელი. გადადო თავი ძმობისა და რწმენისთვის

    ლია 01.11.2019 14:01
    ამასაც ბიძაშვილი ჰქვია. როგორ ადვილად უღალატა თავის გორისას.

    გოჩა 01.11.2019 13:45
    დებილი...