სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    17.07.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (13)
    ჩაწერა სახელი
    ბიმო 17.07.2019 14:53
    "უცნობის" და სხვათა "მარგალიტები" :".შევარდნაძის დროს კარგად ვცხოვრობდით, ჩახუტებულებიც ვიყავით... ..რუსებმა კიდევ იმიტომ დაგვარტყეს, რომ ჩვენ ვუკიკინებდით © ნეტარი ГРЕЧИХА ...დაუშვათ შეხვედი რესტორანში და სხედან კანადელები, ევროპელები, ამერიკელები და რუსები. ვისთან დაჯდები? ხო რუსებთან დაჯდები? © ნეტარი ГРЕЧИХА ყველაფერში ამერიკაა დამნაშავე © ნეტარი ГРЕЧИХА.....92-ში დაიწყო საქართველოს აღორძინება @ ვაჟა ლორთქიფანიძე.....რუსის ჩექმა გვირჩევნია, მიშას ჩექმას....... @ ღირსეული კაცი კავკასიაზე ხალხი ამათი დამწვარი გვამებით ირბენს ქუჩებში @ გუბაზი ლევან გაჩეჩილაძე: "ჩვენ ვცდილობთ, ქვეყანა ჭაობიდან ამოვიყვანოთ ვიბრძვით სუფთა ხელებით, ცარიელი გულით და თავით" ვინც მიტინგზე არაა, თათქარიძეები არიან @ გუბაზი ....ფაშიზმმა ააყვავა გერმანია © ესაძე....9 აპრილს რუსების ნახევარი მე გამომეკიდა ამ ალესილი ნიჩბებით და მეორე ნახევარი - ლევანს © ნეტარი ГРЕЧИХА.....პატრიარქი ”პლენად” აიყვანეს @ ნეტარი ГРЕЧИХАღმერთს გევედრები, რუსის ჯარის ხელით ვნახე ეს სპეცრაზმელები დახოცილები @ ღირსეული ქალი....გვატყუებენ, რომ რუსეთი ჩვენი მტერია © ნეტარი ГРЕЧИХА კიკაბიძე არ მომწონს "მიმინო"-ში როგორ სახეს ქმნის ქართველიდან © ნეტარი ГРЕЧИХА აფხაზები და ოსები ქვეყნები არის @ ნეტარი ГРЕЧИХА ეს არ ეხება მხოლოდ აფხაზეთსა და ოსეთს, ეს ეხება ყველა ქვეყანას @ ნეტარი ГРЕЧИХА....შოთა გორგოძე და ჯუმბერა პატიაშვილი ნამდვილი პატრიოტები არიან და 20 წელია იმ სევდას დაატარებენ © ნეტარი ГРЕЧИХА.....სადღეღამისო რეჟიმში მომუშავე ქალბატონი ნინო ბურჯანაძე © კობახიძე ...ხომ მოუთავეს რუსებმა ამათ დღენახევარში ომი? ერთი გადმოუფრინეს და ეგრევე მოუთავეს... @ მამუკა კაციტაძე

    ლინდა 17.07.2019 13:03
    SoS!!! შე ნაბიჭვარო, ხომ მაგრად გაგამწარე, ჩემი მიზანი მიღწეულია, შენისთანა ზნედაცემული და გათახზსირებული ჩმორქოცები ბოღმისაგან უნდა გასკდნენ! გაიგე ჩამპალო ვიორთხავ???

    .... 17.07.2019 12:39
    She samarcxvino adamianoo.darbeva ar iyo turme 20 ivnisii

    ks 17.07.2019 11:45
    ისემც შენი დედა მოვტყან შე ყლის შვილო კაცი მეგონე და მაგარი ნაბოზარი ყოფილხარ

    Mirza 17.07.2019 11:34
    Nagavi esa , tveobit rom ijeqit da iq psamdit, jvamdit, xelketebit rom amtvrebdit kvelapers, nagavo. ..

    samartali 17.07.2019 10:50
    shluxa LINDAS pasuxi: tvalebi da goneba shena gaqvs datxrili,Mishas fulit moskidulo kaxpa,rom gamozvrebi sisina gvelo,kvela saitze ,miewie Mishas daxocil xalxs,rom samartalma izeimos!

    sos: 17.07.2019 10:44
    pasuxi Lindas,shen tviton tvaleb da tvin datxrili dzukna,ratom nacebis darbevebis,dros rom dztxares tvalebi,daxoces udanashaulo momitingeebi mashin ar gamoxvedit samartalis mosapoveblad,shen da shenistana amosawkvetebo,akrolebuli da cocxali gvamebi tqven xart mkvlelebo,shenc nacbandac da kvela misi mxardamcheri,mogalate da mkvlelebi xart,amowkdit tqven satanebo!!!

    ლინდა 17.07.2019 09:25
    შენთვის უნდა ამოეთხარათ ეგ ცბიერი თვალი, რომელიც მოვლენებს ქოცისტურად ხედავს. რა უკუღმართი და უზნეო კაცი ხარ, ფუი შენ და შენისთანა სულიერად გახრწნილ არსებებს. მეცოდებით ცოცხალო გვამებო, რომლებიც ხმას ამოიღებთ თუ არა საშინლად ყარხართ!

    Tamo 17.07.2019 08:27
    7ნოემბერს თქვენი მიტინგიც რომ დაარბიეს ღირსები ყოფილხართ,მაშინ არ მოგვხვდა შენ თორემ ასე არ ილაპარაკებდი