სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    09.07.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (21)
    ჩაწერა სახელი
    Манана 14.07.2019 13:52
    Ше виро джер шен экими деде.....мере шени журналисти деда.

    ეთო 11.07.2019 16:43
    არ გეკადრებათ ოთარ ბატონო

    პასუხი soss 09.07.2019 22:12
    გვესმის რო რუსები ოკუპანტები არიან და თქვენ გგონიათ ასეთ ქცევებით და გინებით რამეს გავხდებით? ხმაც რო ამოვიგოთ რას გავხდებით. საქართველო დაან პატარაა და ჩვენ დასაკარგი ხალხი არ გვყავს რო ტყუილად შევწიროდ. თქვენ გგონიათ საქმე საქეზე რო წავიდეს ესენი პირველები დაიმალებიან. ისიც გვახსოვს 2008 წელში გვერდით არც ამერიკა დაგვიდგა და არც ევროპა. იმათმა უბროჩაიბსეს რუსეთის წინ. ასე რომ ჯერ ტვინით უნდა მოვიქცეთ და არა ასე უაზრო ყვირილით.

    me 09.07.2019 21:36
    შენც კაი სირი ხარ.შენ ვერ მოუტყნავ დედას აი კი აუცილებლად მოგიტყნავს.

    ანა 09.07.2019 20:37
    ეს კაცი რაღამ გამოაშტერა???!!

    ლია 09.07.2019 19:29
    რამდენი გაუნათლებელი,ბრიყვი და სულელი ყავს ქვეყანას.ბილწსიტყვაობა ჯერ ქუჩაში არ მოდიოდა ღირსეულ ქართველებში არა თუ ასე სახალხოდ.როგორ დავკნინდით,პირადად მე შეურაცხყოფილი ვარ.დარწმუნებული ვარ პირისპირ რომ შეხვდეს ჩაისვრის.რა ადვილია შორიდან გინება, საიდან ამდენი ვაჟკაცობა?.ისე ცნობისთვის:პუტინი ოკუპანტია.

    ნიკოლოზ 09.07.2019 18:44
    აქ ბევრიი გამოვა რეიტინგის ასამღლებლად და უნდათ რომ თავი როგორმე ვინმეს გააცნონ , ერთი ომის დროს სად იყვნენ ეხლა ბევრი რომ გამოდის და ყბედობს სირების ბრბოო გინებით როდისიყო რამე კეთდებოდა ფულის მონებიი .

    კახაბერ ბუიღლიშვილი 09.07.2019 18:26
    აბა შენ ყოფილხარ რა.. 🤦🏻‍♂️ რაც თქვენ გააკეთეთ სასაცილოა??? ქართულია? კაცურია? ადამიანურია? ხალხმა განსაჯოს!

    PATRIOTI 09.07.2019 18:15
    ერთია რომ არ ვეთანხმები არც გაბუნიას და არც ტატიშვილს , მაგრამ კარგია იმ მხრივ რომ გადაგთვალეთ რამდენი ყლე ყოფილა საქართველოში ვინც პუტინს ტრაკს აძლევთ

    SOS 09.07.2019 17:42
    რამე პრეტენზია გაქვთ საგინებელი არ არის მრთალია გინებით საქმე არ გაკეთდება უბრალოდ მეტის მოთმენა აღარ შეიძლება როდემდე აპირებთ დავზე დაჯმის მოთმენას როდემდე აპირებთ რუსეთისთვის ტრაკის ლოკვას დავიჯერო ვერ ხედავთ რო 20% ოკუპირებულია და ეს რიცხვი დღითიდღე რომ იზრდება ესაა თქვენი პატრიოტიზმი ასეთ საქარველოს უტოვებთ მომავალ თაობას!? რუსეთს რომელსაც მხოლოთ ერთ მორწმუნეობის გამო ვენდობოდით რამე გარგოთ? ერთი იცოდეთ რომ რუსეთი არსდროს დაგვხმარებია და არცარასდროს დაგვეხმარება ისევ მოგვატყუებს რა ხელშეკრულებაც არ უნდა დადოთ ის ყოველთვის დაარღვევს მაგალითისთვის გეორგიევსკის ტრაქტატი გაიხსენეთ. მოკლედ ამით ისის თქმა მინდა რომ ასეთ შემ თხვევებსა და მოვლენებზე ნუ გამოხტებით თუ რამის ტრაკი გაქვთ წადით და გვერდში დაუდექით ქვეყანას.

    sos 09.07.2019 17:10
    shenc ra unamuso kaci kofilxar,sul dagvakargine shenze warmodgena,nigabi gqonia chamocmuli,rogorc kvela mogalates!

    ლიას 09.07.2019 15:54
    ყლექალა ხარ

    გიორგი 09.07.2019 15:52
    ჯიგარი ხარ, საგინებელი ტელევიზიაშიც უნდა აგინო, ქუჩაშიც, ბაზარშიც, პარლამენტშიც და ტაძარშიც. ტრაკის თამაშს მოეშვას ყველა ვინც პირდაპირ თუ ირიბად პუტინის და ღრუსეთის დამცველებად გამოდიან.

    გალელი 09.07.2019 13:40
    ტატიშვილო შენც ვერ ყოფილხარ ნორმალური,რა ექიმი შენ ხარ..ამის შემდეგ შენც მოღალატეების სიაში ხარ,რა მოიგე გინებით?ხაარ გამკეთებელი?მიწვდება შენი ერთი ორგანო პუტინს?ან მიწაში მის დედ-მამას?რა დააკელი გინებით?ვითომ მხარი აუბი გაბუნიას და გაახარე გვარამია.ფურთხის ღირსიხარ რადგან არ ფიქრობ მოსახლეობაზე და რუსეთში მყოფ ქართველებზე,ხომ კარგად ყავხართ გამძღარი რუსთავი-2,მეტი რა გინდა.ჩვენ კი ახლა არ გაგვიგია პუტინი რომ ოკუპანტია,საკუთარ ზურგზე ვიწვნიე.შენ ორპირი ადამიანიც აღმოჩნდი,დაბალი დონის

    ნანა 09.07.2019 13:16
    არ გეკადრება ტატიშვილი როგორც იქცევი.ნუ დაემგვანა გაბუნიას...

    ბათუმელი 09.07.2019 11:49
    სულ ფეხებზე კიდიათ ამ ახვრებს რუსეთში მცხოვრები ქართველები.ოთარავ მოვიკითხავ მამაპაპურად დედაშენს და მამაშენს,შენი მლიქვნელი არსების შექმნისათვის.

    მიშა 09.07.2019 11:13
    შენც მაგარი ყლე ყოფილხარ!!!

    roma 09.07.2019 10:18
    ვერაფერი გიშველით რუსეთის აგენტებო მიშა სააკიანის თამადობით! გინდათ ამ ყვირილ-ყვირილით გადაფაროთ საქართველოს ღალატი აფხაზეთსა და სამაჩაბლოში? არ გაგივათ! ყველაფერი გასაგებია ყველათვის ვისაც ოდნავ მაინც შერჩნია ანალიზის უნარი. ახალ პარლამენტს უნდა მოვთხოვოთ ლუსტრაციის კანონი! ეს ნაცქოცური ხროვა არაფერს გააკეთბს ამ მიმართულებით! კაგებეს ეფრეიტორმა სააკიანმა რა გაგიდოთ ასეთი რომ კრუტუნებთ სიამოვნებით

    სიმართლე 09.07.2019 08:55
    გაბუნიას გასამართლებასაც კი მოითხოვთ ვითომ ქვეყნის გადამრჩენელებო და ამაზე რატომ გაისუსეთ??ფაქტია რომ აქ რ-2 ის ინტერესია ბიძოსგან და არავითარი სხვა!!თვენი რუსული თამაშები მალე დამთავრდება ქოც-ნახიროოოო!!!!

    ლიას 09.07.2019 08:47
    ყლექალა ხარ!

    ლია. 09.07.2019 08:07
    როდემდე უნდა ყავდეს საქართველოს ასეთი მუდაკი არა ადამიანები. თქვენი ოჯახები, ახლობლები იხმარა მთელ რუსეთმა თქვე საქართველოს გამყიდველებო. რუსი კი არ არის ოკუპანტი თქვენ ხართ და შენნაირების გულისთვის დავკარგეთ მიწები და ჩვენი გმირები.