სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    რეზონანსი
    (29.02.2016)

    არჩილ შუბაშვილი

    სპეციალურად "რეზონანსისთვის " ბერლინი-თბილისი

    ბერლინის კინოფესტივალის პროგრამა ყოველთვის კამათსა და აზრთა სხვადასხვაობას იწვევს. ასე იყო ამჯერადაც. საყოველთაოდ ცნობილია, რომ "ბერლინალე", სხვა დიდი საერთაშორისო ფესტივალებისგან განსხვავებით, მძაფრი სოციალური და პოლიტიკური მიმართულებით გამოირჩევა. გასაკვირი არ არის, რომ წელს ფესტივალის მთავარ პოლიტიკურ თემას ემიგრაციის პრობლემა წარმოადგენდა. კონკურსის გარდა ფილმებს აქ რამდენიმე პარალელური პროგრამითაც აჩვენებენ. მსოფლიო კინოს "პანორამა", "ახალგაზრდა კინოს ფორუმი", გერმანული კინოს პერსპექტივები, რეტროსპექტივები - ეს იმ პროგრამების არასრული ჩამონათვალია, რომელთა საშუალებით ფესტივალის სტუმრებს საერთო ჯამში 432 ფილმის ნახვა შეეძლოთ. ოფიციალური პროგრამით 25 ფილმი აჩვენეს, აქედან 18 საკონკურსოდ იყო წარდგენილი. სწორედ ამ 18 ფილმიდან უნდა გაეკეთებინა არჩევანი ჟიურის, რომელსაც საყოველთაოდ აღიარებული ამერიკელი კინოვარსკვლავი მერილ სტრიპი ხელმძღვანელობდა.

    ძვირფასო მკითხველო,

    ეს სტატია ხელმისაწვდომოა მხოლოდ ხელმომწერთათვის. გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია.

    თუ ჯერ არ გაგაჩნიათ აქტიური ხელმოწერა, გთხოვთ დარეგისტრირდეთ ან/და გაიაროთ ავტორიზაცია და გააფორმოთ ხელმოწერა.

    რეგისტრაციის შემდეგ თქვენ შეძლებთ მართოთ ხელმოწერის პროცესი, შეამოწმოთ ბალანსი, ასევე მოახდინოთ პერსონალური ინფორმაციის კორექტირება.

    ლიცენზია
    დატოვე კომენტარიკომენტარები (0)
    ჩაწერა სახელი

    Copyright © 2006-2017 by Resonance ltd. . All rights reserved
    Site Meter